Здравейте колеги!След като вече смених ,какмото имаше за смяна на новопридобивката ми,установих ,че колата не държи нормална температура.Загрява много бавно- на място работи около 50 минути за да достигне 90 градуса , а при движение повече от 75 градуса не достига.Смених термостата и пак същото...Каква би могла да бъде причината?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с температурата - Alfa GT 1,9JTD
Collapse
X
-
Като запалиш на студено, пипай горната тръба на радиатора. Тя трябва да е студена и след известно време рязко да се стопли осезаемо. Ако вместо това, тя се затопля бавно - проблемът е в термостата.
Това че си го сменил, нищо не означава.
Симптомите, които описваш са характерни за неизправен термостат.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
Друга от причините за бавно загряване е неизправен EGR-клапан, т.е. когато соленоида не работи, съответно и клапана не се отваря (може соленоида да е ОК, а самия клапан да е запекъл) и от тук - по-бавното загряване. EGR-клапана вкарва част от изгорелите газове в цилиндрите за доизгаряне и по този начин двигателя достига оптимална температура по-бързо. Моето JTD също загрява бавно, защото му затапих EGR-а, което е задължително условие, когато се прави ремап.
П.С. Бай дизайн дизелите на Алфа си загряват бавно.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Замервахме температурата на антифриза и сравнявахме с показанията на уреда от таблото - 1:1 си показва , а и по парното се усеща разликата осезаемо че отчитането е вярно.Интересно като я качих на магистралата и и дадох напън температурата си отиде към 85-90 градуса и в момента ,когато оборотите паднаха под 2000 веднага започна да пада и градуса и си отиде отново на 70...
Comment
-
Първоначално публикувано от Nikpv Покажи съобщениеЗамервахме температурата на антифриза и сравнявахме с показанията на уреда от таблото - 1:1 си показва , а и по парното се усеща разликата осезаемо че отчитането е вярно.Интересно като я качих на магистралата и и дадох напън температурата си отиде към 85-90 градуса и в момента ,когато оборотите паднаха под 2000 веднага започна да пада и градуса и си отиде отново на 70...Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Монтьора подметна нещо ,че можело да влиза въздух отнякъде в системата ,защото при обезвъздушаването излезе малко откъм радиатора...Ако имало пробив в гарнитурата например и оттам да се получават въздушни зони из системата - не знам дали е възможно такова нещо!
Comment
-
Първоначално публикувано от Nikpv Покажи съобщениеМонтьора подметна нещо ,че можело да влиза въздух отнякъде в системата ,защото при обезвъздушаването излезе малко откъм радиатора...Ако имало пробив в гарнитурата например и оттам да се получават въздушни зони из системата - не знам дали е възможно такова нещо!
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Колега, имах абсолютно същия проблем и се реши със смяна на термостат:
http://www.autopower.bg/%D1%82%D0%B5...i11447934.html
В града алфичката трудно загрява при температури около 0, но на магистралата не ми играе температуратаAlfa Romeo GT 1.9jtd
Comment
Comment