Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с температурата - Alfa GT 1,9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с температурата - Alfa GT 1,9JTD

    Здравейте колеги!След като вече смених ,какмото имаше за смяна на новопридобивката ми,установих ,че колата не държи нормална температура.Загрява много бавно- на място работи около 50 минути за да достигне 90 градуса , а при движение повече от 75 градуса не достига.Смених термостата и пак същото...Каква би могла да бъде причината?

  • #2
    Като запалиш на студено, пипай горната тръба на радиатора. Тя трябва да е студена и след известно време рязко да се стопли осезаемо. Ако вместо това, тя се затопля бавно - проблемът е в термостата.
    Това че си го сменил, нищо не означава.
    Симптомите, които описваш са характерни за неизправен термостат.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Друга от причините за бавно загряване е неизправен EGR-клапан, т.е. когато соленоида не работи, съответно и клапана не се отваря (може соленоида да е ОК, а самия клапан да е запекъл) и от тук - по-бавното загряване. EGR-клапана вкарва част от изгорелите газове в цилиндрите за доизгаряне и по този начин двигателя достига оптимална температура по-бързо. Моето JTD също загрява бавно, защото му затапих EGR-а, което е задължително условие, когато се прави ремап.
      П.С. Бай дизайн дизелите на Алфа си загряват бавно.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        Вероятно ти е изолиран EGR-а, а това, дето го отчита като 75 по уреда, не е истинската температура. Нея ще я видиш на диагностика.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Замервахме температурата на антифриза и сравнявахме с показанията на уреда от таблото - 1:1 си показва , а и по парното се усеща разликата осезаемо че отчитането е вярно.Интересно като я качих на магистралата и и дадох напън температурата си отиде към 85-90 градуса и в момента ,когато оборотите паднаха под 2000 веднага започна да пада и градуса и си отиде отново на 70...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Nikpv Покажи съобщение
            Замервахме температурата на антифриза и сравнявахме с показанията на уреда от таблото - 1:1 си показва , а и по парното се усеща разликата осезаемо че отчитането е вярно.Интересно като я качих на магистралата и и дадох напън температурата си отиде към 85-90 градуса и в момента ,когато оборотите паднаха под 2000 веднага започна да пада и градуса и си отиде отново на 70...
            Ако са верни градусите, рекламация на термостата.
            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

            Comment


            • #7
              Монтьора подметна нещо ,че можело да влиза въздух отнякъде в системата ,защото при обезвъздушаването излезе малко откъм радиатора...Ако имало пробив в гарнитурата например и оттам да се получават въздушни зони из системата - не знам дали е възможно такова нещо!

              Comment


              • #8
                Не си с въздушно охлаждане , така че послушай колегата и замени термостата.
                Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                Peugeout 2.2 HDI 133+++
                Alfa 159 +++ next

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Nikpv Покажи съобщение
                  Монтьора подметна нещо ,че можело да влиза въздух отнякъде в системата ,защото при обезвъздушаването излезе малко откъм радиатора...Ако имало пробив в гарнитурата например и оттам да се получават въздушни зони из системата - не знам дали е възможно такова нещо!
                  Газовите възглавници в охладителната система обикновено водят до прегряване. Не мисля, че това е случаят при теб.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Колега, имах абсолютно същия проблем и се реши със смяна на термостат:
                    http://www.autopower.bg/%D1%82%D0%B5...i11447934.html

                    В града алфичката трудно загрява при температури около 0, но на магистралата не ми играе температурата
                    Alfa Romeo GT 1.9jtd

                    Comment

                    Working...
                    X